Ziet u geen prijzen?

Klik hier om in te loggen.

Heeft u geen account?

Stuur een e-mail naar info@zalam.nl.

Bezorgen?

Zalam heeft (nog) geen eigen bezorgservice, bestellingen staan op de afgesproken tijd voor u klaar in onze groothandel in Ede. Uw bestelling kan door B&M koeriers bezorgt worden, mocht u hier interesse in hebben neem dan vooraf contact met ons op voor de mogelijkheden en bijkomende bezorgkosten.

Bestelling of een vraag?

Voor een bestelling of vraag kunt u e-mailen naar bestel@zalam.nl of bel ons op 0318-640577.

Waterdrinker?

Op de webshop kunt u inkopen bij Waterdrinker in Aalsmeer. De getoonde prijzen zijn exclusief uw commissie bij Zalam, BTW en eventuele transportkosten. Bestellingen komen de volgende dag (uitgezonderd zondag) op transport naar Zalam in Ede. Wilt u weten wanneer u bestelling klaar staat kunt u een e-mail sturen of bellen. U koopt rechtstreeks in bij Waterdrinker, hierdoor kan Zalam BV geen producten terugnemen of vergoeden tenzij dit vergoed wordt door Waterdrinker.

Preserved?

Op de webshop kunt u preserved rozen inkopen bij RoseAmor en Coloriginz. De rozen zijn behandeld en behouden hierdoor langer hun natuurlijke schoonheid. Hoe lang precies? Minimaal twee jaar! De getoonde prijzen zijn exclusief uw commissie bij Zalam en BTW. Bestellingen komen op dinsdag en donderdag op transport naar Zalam in Ede. Wilt u weten wanneer u bestelling klaar ligt kunt u een e-mail sturen of bellen. U koopt rechtstreeks in bij RoseAmor en/of Coloriginz, hierdoor kan Zalam BV geen producten terugnemen of vergoeden tenzij dit vergoed wordt door RoseAmor/Coloriginz.